Link-uri pentru descarcarea ZOOM si TeamViewer Quick Support


ZOOM

Pentru laptop sau desktop:
Programul Zoom se descarca de la adresa https://zoom.us/download – pachetul Zoom Client for Meetings
LINK: https://zoom.us/client/latest/ZoomInstaller.exe

Pentru telefoane sau tablete:
Se descarca – in functie de sistemul de operare, android sau apple IOS – aplicatia ZOOM Cloud Meetings
Puteti gasi link-uri de descarcare tot pe pagina de mai sus sau cautati direct aplicatia in Google Play sau App Store


Teamviewer QuickSupport

Pentru laptop sau desktop:
Aplicatia QuickSupport de la Teamviewer permite asistenta remote rapida, fara instalarea permanenta a software de remote-access. Trebuie sa descarcati programul si sa-l rulati pe computer (de obicei se descarca in fisierul “Downloads”). Pentru usurinta puteti sa copiati programul pe desktop inainte de a-l rula.

LINK: https://download.teamviewer.com/download/TeamViewerQS.exe

La pornire aplicatie Windows va intreba daca doriti sa rulati, sa dati acces etc. – raspundeti cu da. Ulterior programul se deschide si afiseaza un ID si o parola de sesiune pe care trebuie sa le transmiteti catre noi – telefonic, in timpul asistentei.


ALTE PROBLEME CURENTE

Parola nu pare sa fie cea corecta

Fiti sigur ca ati introdus ID-ul corect (fara spatii).
Fiti sigur ca introduceti parola corecta – aici este de regula o problema deoarece parola nu este vizibila – apar doar niste asteriscuri. Pentru a fi sigur ca tastatura dvs. nu bate un caracter surprinzator (se intampla in cazul “NumLock” activ de exemplu) scrieti parola intr-un loc unde puteti vedea ce apare: un fisier notepad, word, in corpul unui mail… etc.

Ati introdus corect ID si parola dar apare un mesaj care va informeaza ca profesorul inca nu a pornit sesiunea.

Fiti sigur ca va conectati cu doar cateva minute inainte de ora – sau asteptati in ecranul respectiv sa se faca ora de incepere.
Fiti sigur ca aveti ora si ziua corecta de incepere a cursului – puteti verifica acestea printr-un telefon la Britanica – Coordonare, 0374 336 200 – numarul de pe site.

Chiar daca ati verificat ca parola este corect introdusa Zoom va anunta ca parola este gresita

In rare cazuri anumite elemente de securitate – cum ar fi o parola introdusa gresit – par sa ramana “lipite” (in registii computerului). Solutia este sa dezinstalati Zoom, restartati computerul, dupa care descarcati si instalati ultima versiune de Zoom Client for Meetings de pe site-ul Zoom.

Probleme de sunet sau imagine

Folositi Zoom fara casti si selectati (in coltul din dreapta jos al aplicatiei Zoom) “Same as system” atat pentru microfon cat si pentru audio.
Aveti grija ca simbolurile de camera sau microfon din acel colt sa nu fie “taiate” de o linie – dezactivate – se reactiveaza la “click”
Functionarea camerei se poate verifica in Windos 10 cu aplicatia “Camera” care vine instalata odata cu sistemul.

Probleme pentru tablete sau telefoane

Din pacate posibilitatile noastre de suport pentru aceste dispozitive sunt extrem de limitate. Recomandam intotdeauna folosirea unui laptop pentru cursuri online. In functie de modelul de telefon si producator pot aparea foarte multe probleme “exotice”. Zoom ofera o pagina de suport dar cel mai bine este sa folositi un laptop sau desktop cu camera web.