• Invatarea in Clase in conditiile COVID-19

  • Limbi Straine pentru cei mai mici studenti – de ce.

CENTRUL “IANCULUI”

Invatarea in Clase in conditiile COVID-19

Pandemia COVID-19 a adus cu ea o perspectiva noua asupra proceselor sociale, in special asupra activitatilor in spatii inchise, in grupuri de persoane apropiate fizic. In acest moment exista o serie de reguli care urmaresc incetinirea raspandirii COVID-19, reguli pe care Britanica le-a implementat in centrele sale. Cele mai importante reguli privesc igiena mainilor, distanta interpersonala si purtarea mastii.

Pentru Britanica cea mai importanta consecinta a acestor reguli a fost faptul ca numarul maxim de copii in clase a trebuit scazut – in acest moment grupele putand avea intre 4 si 7 copii, in functie de marimea salii si amplasarea elevilor. Acest fapt poate creste pretul cursurilor traditionale.

Pe de alta parte normele COVID impuse de MEC se pot modifica pana la inceperea anului educational, relaxandu-se sau, dimpotriva, devenind mult mai stricte. In aceste conditii este foarte probabil ca centrele noastre sa nu mai poata primi decat o parte redusa din numarul obisnuit de cursanti.

Limbi Straine pentru cei mai mici studenti – de ce

In primul rand pentru ca, pana la varsta de 10 ani, copii invata foarte usor limbile straine, in special aspectele “native” (Ghasemi, B.). Mintea umana, creierul, se dezvolta rapid in primii ani de viata dar dupa aceasta perioada capacitatea lui de modelare se limiteaza. Aceasta face dificila invatarea unui limbaj dupa varsta de 12 ani – in cazul “copiilor lup”, crescuti de catre animale, limbajul pare sa nu mai poata fi asimilat decat rudimentar dupa 12-14 ani (Fromkin, V.). Pe de alta parte simpla expunere la limbi diferite in copilarie favorizeaza invatarea usoara, chiar dupa pubertate.

Un alt element important al cursurilor de limbi straine in Centrele noastre este modelul de predare, tipul activitatilor individuale, grija fata de interactiune, atentia la elev – ceea ce produce rezultate nu doar in invatarea limbilor straine ci se stabileste un cadru de invatare eficienta pe care copilul il poate recunoaste si reproduce in alte discipline scolare – devenind mai performant in ansamblu.

Nu in ultimul rand, cunoasterea unei limbi straine arata celor din jur atentia acordata educatiei de catre parinti dar si capacitatea intelectuala si disponibilitatea de a invata si de a se perfectiona a elevului – calitati pozitive general apreciate in societate.

Centrul BRITANICA
IANCULUI

Adresa: Bvd. Ferdinand, Nr 126A, Sector 2
Metrou:
Program:
Telefon:
Mobil:
E-mail:
Statia IANCULUI
Luni – Vineri | 09.00 – 20.30
021 539 58 88
0756 155 744
office@britanica.ro