Ce învățăm cu Britanica Kids?
Vârsta | Nivel | Competenţe / La finalul anului, copiii vor putea: |
6 ani | Starters
*** Clasa pregătitoare *** Manual Super Minds Starter |
♦ saluta, număra (1-10) şi numi culori, respectiv să își dezvolte pronunția cântând cântecele simple
♦ folosi limba străină pentru a atrage atenţia şi a răspunde la întrebări simple ♦ denumi obiecte legate de școală, îmbrăcăminte, mobilier, alimente, animale, membrii familiei, jucării, mijloace de transport, evenimente şi sărbători importante (Crăciun, Paşte, etc) ♦ enumera: lucruri care (nu) le plac; lucruri pe care (nu) le pot face; lucruri pe care (nu) le au ♦ înțelege mesaje simple, cum ar fi “ridicați-vă”, “luați loc”, “deschideți cărțile” etc. |
7 – 12 ani | Junior 1
*** Clasa I – II *** Manual Super Minds 1 |
♦ număra până la 20, completa 1 sau 2 litere lipsă în cadrul unui cuvânt
♦ adresa și răspunde la întrebări legate de abilități, înfățișare, localizare etc. ♦ să se prezinte pe ei și pe membrii familiei lor ♦ să descrie obiecte, dând detalii cu privire la mărime, culoare si formă ♦ înțelege povestirile scurte, ce includ cateva dialoguri şi compune propoziții după un model dat |
Junior 2
*** Clasa II – III *** Manual Super Minds 2 *** Pre A1 Starters Cambridge Test |
♦ număra cu ușurință până la 100 și peste
♦ vorbi despre diverse stări sufletești (fericire, entuziasm, furie, tristețe etc.) şi exprima dorințe ♦ găsi cuvântul corespunzător imaginii, înțelege și utiliza structuri gramaticale, compune un text și purta o conversație ♦ descrie acțiuni, activități și/sau lucruri pe care le plac sau pe care le displac ♦ completa 3-4 litere lipsă într-un cuvânt, recunoaște și scrie literele alfabetului și spune pe litere cuvinte simple ♦ vorbi despre rutină folosind prezentul simplu, respectiv momentul vorbirii folosind prezentul continuu |
|
Junior 3
*** Clasa III – IV *** Manual Super Minds 3 |
♦ numi și descrie materiile școlare, respectiv vorbi despre tehnologia modernă, numi țări și vorbi despre alte culturi
♦ înțelege și utiliza trecutul simplu al verbelor, ♦ forma și folosi în vorbire comparativul și superlativul adjectivelor ♦ vorbi despre diferite fenomene meteorologice, scrie povestiri, pornind de la imagini ♦ exprima viitorul |
|
Junior 4
*** Clasa IV – V *** Manual Super Minds 4 *** A1 Movers Cambridge Test |
♦ vorbi despre obligații și interdicții, exprima acordul/dezacordul
♦ scrie o descriere, folosind cuvinte de legătură (dar, pentru că, așa că etc.) ♦ folosi trecutul continuu pentru a vorbi despre o acțiune în desfășurare la un moment dat în trecut ♦ vorbi despre abilități din trecut și folosi corect pronumele posesive și demonstrative ♦ descrie imagini în detaliu (obiecte, acțiuni, impresii) și rezuma și identifica informația relevantă dintr-un text ♦ analiza date (temperatură, distanță, durată), înțelege povești (cu ajutorul imaginilor) și anunțuri |
|
Junior 5
*** Clasa V – VI *** Manual Super Minds 5 *** A2 Flyers Cambridge Test |
♦ spune că (nu) au ințeles sau (nu) pot face ceva, cerând ajutor folosind expresii precum “Poti repeta, te rog!”
♦ vorbi fluent în limba engleză și sustine o conversatie simplă pe diverse teme, pot deduce informații din context ♦ studia diferite domenii (matematică, geografie, etc), adresa și răspunde la invitații, sugestii, scuze sau solicitări ♦ scrie despre ceea ce simt și explica de ce, vorbi pe scurt despre ceea ce au făcut, cum ar fi despre o vacanță ♦ compune corespondență și dialoguri scurte și construi o poveste folosind ideile proprii sau imagini /cuvinte date ♦ folosi prezentul perfect pentru acțiuni care tocmai s-au întâmplat, utiliza propoziții condiționale de tip 0 si 1 |
*lista de competențe este cumulativă;